کیش چوب

صنایع چوب کیش

کیش چوب

صنایع چوب کیش

چگونه در تابستان خانم ها لباس مشکی بپوشند؟

چگونه در تابستان خانم ها لباس مشکی بپوشند؟

فقط به این دلیل که تابستان فرارسیده و دمای هوا بالا رفته است نباید همه لباس‌های مشکی خود را در گوشه کمد لباس خود حبس کنید.کریستین دیور بسیار عالی گفته است: شما اجازه دارید هر زمانی و در هر مکانی مشکی بپوشید، در هر سنی که باشید و شاید در هر مراسمی که حضور داشته باشید! ،


درباره رنگ مشکی بیشتر بدانید
a : رنگ مشکی نشان دهنده‌ی اقتدار است.

 

 

b :  رنگ مشکی با ابهت، رسمی، محترم است و اگر زیاد مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است حالت تهاجمی در فرد به وجود آورد. سیاه به عنوان رنگی محتاط، جدی و بزرگ جلوه می‌کند و معمولا در موقعیت‌های رسمی و مهم از این رنگ استفاده می‌شود.

c : استفاده مداوم از رنگ مشکی باعث خستگی، افسردگی می‌شود و ترس و نامیدی را به همراه دارد.
d : رنگ مشکی کمک می‌کند تا افراد توانایی بیشتری در تمرکز کردن داشته باشند. در تاریکی، بهتر می‌توان بر عواطف و احساسات خود تمرکز کرد.

لباس های مشکی نخی و پنبه ای قابل تنفس بپوشید.
شما با این راهکار میتوانید به گرم بودن هوا و جذب نور خورشید توسط لباس های مشکی غلبه کنید  ، این نوع پارچه‌ها مانع از ایجاد عرق در سطح پوست شما می‌شوند و به خوبی جریان هوا را در میان پوست بدن و لباس به جریان درآورده و از آسیب رسیدن به پوست شما جلوگیری میکنند.
کیف و کفش رنگی انتخاب کنید
به این فکر نروید که تمام لباس شما مشکی شد، خوب شما خیلی ساده می‌توانید کیف و کفش خود را از رنگ‌‎هایی که به خوبی با مشکی ست می‌شوند انتخاب کنید. رنگ قرمز و سفید از آن دسته‌اند.
شلوار مشکی راحت بپوشیدخرید شلوار
اگر قصد رفتن به خرید و کارهای روزمره را دارید و هنوز هم در پوشیدن لباس مشکی زنانه شک دارید، می‌توانید از شلوار شروع کنید، پیشنهاد ما به شما شلوارهای راحتی مشکی است
مانتوی مشکی نخی
اگر کارمند و یا دانشجو هستید برای انتخاب رنگ مانتو محدودیت‌هایی دارید و شاید جز رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و سرمه‌ای انتخاب زیادی نداشته باشید. بر همین اساس پوشیدن یک مانتو بلند مشکی به همراه یک کتانی سفید و روسری یا مقنعه روشن را به شما توصیه می‌کنیم.
طرح لباس و جزئیات 
اگر پوشیدن رنگ مشکی خسته کننده و کسالت آور است می‌توانید با ا ستفاده از طرح و جزئیاتی که در لباس، کیف دستی زنانه و مانتو خود دارید ظاهر خود را کمی تغییر دهید.فروشگاه لباس حراجی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.