کیش چوب

صنایع چوب کیش

کیش چوب

صنایع چوب کیش

نکات کاربردی برای طراحی و چیدمان اتاق خواب

نکات کاربردی برای طراحی و چیدمان اتاق خواب
اصول طراحی چیدمان اتاق خواب بر اساس فنگ شویی، بخشی مهم از راهبرد ایجاد ثروت برای ماست زیرا ما حدود یک سوم عمر خود را در آن اتاق سپری میکنیم.  ادامه مطلب ...

چگونه با استفاده از شمع به دکوراسیون خانه جلوه‌ای تازه ببخشیم

کاربرد شمع‌ در زندگی انسان‌ها، به قرن‌ها پیش بازمی‌گردد. در گذشته مردم از نور شمع‌ برای روشنایی منازل، اماکن عمومی و همینطور در کلیساها استفاده می‌کردند

ادامه مطلب ...

چیدمان به شیوه فنگ شویی تغییر فضای خانه برای جریان انرژی مثبت

به کمک فنگ شویی فضای داخلی خانه را اصلاح کنید و انرژی های مثبت را به جریان اندازید. خانه شما از این پس مظهر آسایش، آرامش و نشاط خواهد بود. فنگ شویی در لغت به معنای آب و باد است و به هنر چیدمان محیط برای ایجاد تعادل و هماهنگی بهتر میان انرژی هایی که ما را احاطه کرده اند گفته می شود. اصول فنگ شویی با زندگی های پراضطراب و خانه های مدرن ما مطابقت دارد.
اشیا را تلنبار نکنید
اشیای غیرلازم را حذف کنید تا شاهد تجدید حیات و جریان انرژی و فوران نیرو در رگ های زندگی تان باشید. این یک لطف عملی، محسوس و ملموس است که می توانید در حق خود روا دارید.
● چهار ویژگی اشیای تلنبار شده: 
▪ مورد استفاده نیستند یا دوستشان ندارید.
▪ نامرتب و نامنظم اند
▪ برای یک محیط کوچک، زیادند

▪ هر چیز ناتمام

  ادامه مطلب ...

باید ها و نباید ها در چید مان اتاق خواب


اصول طراحی چیدمان اتاق خواب بر اساس فنگ شویی، بخشی مهم از راهبرد ایجاد ثروت برای ماست زیرا ما حدود یک سوم عمر خود را در آن اتاق سپری میکنیم.
  ادامه مطلب ...

صنایع چوب کیش

گروه صنایع چوب کیش با برند تجاری کیش چوب در سال ۱۳۸۲ با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با هدف بلند مدت تولید صنعتی و انبوه سیستم های آشپزخانه ، درهای ساختمانی ، مبلمان خانگی و … راه اندازی شد.
بنیانگذاران شرکت ، جزیره کیش را به دلیل موقعیت استراتژیک آن در منطقه برای پاسخگویی به نیاز های داخلی و نیز کشورهای منطقه برگزیدند و بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز تولید مصنوعات چوبی را در منطقه خاورمیانه به مساحت بیش از ۲۰۰۰۰۰ متر مربع برپاکردند.
شرکت کیش چوب دارای گواهینامه استاندارد بین المللی از TÜV آلمان می باشد .کلیه محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای DIN and EN اروپا و با بهره گیری از جدید ترین فناوری و ماشین آلات مدرن آلمانی تولید می شود.
صنایع چوب کیش تنها تولید کننده صنایع چوبی در خاورمیانه و آسیا می باشد که موفق به دریافت جایزه ی بین المللی ” عقاب طلایی ” کیفیت و پرستیژ Eurpe 2010 از اسپانیا به خاطر مدیریت موفق و کارآمد ، گردیده است.
همچنین ۲ سال پیاپی در سالهای ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ به عنوان برترین تولید کننده ی کابینت در کشور شناخته شده است و لوح زرین و تندیس بلورین برترین تولید کننده را از نمایشگاه بین المللی HOFEX دریافت نمود.
منبع:کیش چوب