کیش چوب

صنایع چوب کیش

کیش چوب

صنایع چوب کیش

جریان سازی ویروسی

جریان سازی ویروسی

یکی از جدید ترین شیوه های تبلیغاتی که امروزه در جریان است کمپین سازی و جریان سازی ویروسی در شبکه های اجتماعی است که بسیاری از برندها ازین شیوه بهره می برند و نتیجه های خوبی هم ازین شیوه گزارش می شود.

  

البته  خیلی باید در این مورد محتاط بود زیرا اگر این کمپین ها بوی تبلیغاتی داشته باشد سریع با شکست روبرو خواهد شد. باید به نوعی به صورت زیر پوستی و نامحصوص به تبلیغات بپردازیم که حوصله کاربر سر نرود و تبلیغات به صورت علنی نباشد. خدمات سئو

این روزها کاربرهای سوشیال ها از تبلیغات فراری هستند و کار تا جایی پیش رفته است که حالت انزجار و بی توجهی بسیار بالایی در مورد تبلیغات به خود می گیرند و تا با پست تبلیغات مستقیم برخورد میکنند آن را ردمی کنند.شیوه  کار بدین صورت است که یکی از چندین اعمال انسان دوستانه ، طبیعت دوستانه و… یا مسایل روز را انتخاب کنید و در مورد آن مطلب جمع آوری کنید و یک هشتگ خاص و یونیک نیز برای آن انتخابکنید و کاربران بخواهید که مطالبی مرتبط با موضوع شما با هشتگ خاص شما نشر دهند. در مرحله بعد که شاید چند ماهی به طول بیانجامد کم کم مزیت کالا و خدمات خود رادر راستای ارزش آن موضوع بیان کنید ولی این موضوع را فراموش نکنید که روند اولیه رو فراموش نکنید و بازهم مطالب جالب و جذاب در زمینه ای که در آن کمپین روشروع کردید برای کاربرانتان ارسال کنید.بازاریابی اینترنتی

شیوه بعدی ساخت مطالب به شکل ویدیو یا عکس کامل بی ربط با فعالیت شما اما جذاب و جالب برای عموم و تبلیغ در حین ساخت  مثال هایی که این روزها زیاد میبینیم مانند کلیپ های انیمیشن سروش رضایی ودیرین دیرین و… که به صورت سریالی بوده و کاربرا به خودی خود آنها را انتشار میدهند و باعث انتشار صدای تبلیغ شما می شود.

پیشنهاد میکنم استراتژی وب در دیجیتال مارکتینگ رو مطالعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.